Dodávateľ

Ing. Vladimír Hurtoš - HS INTERIÉR

Ochodnica
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: Ing. Vladimír Hurtoš - HS INTERIÉR

IČO: 34768459

Adresa: č. 390, Ochodnica

Registračné číslo: 2015/6-FO-D7781

Stav: Zapísaný

Záznam platný od: 19. Jún 2015

Záznam platný do: 19. Jún 2018

Posledná zmena: 9. December 2015


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2015 29 000,00 EUR 1 1
2016 53 842,83 EUR 7 7
2017 21 623,33 EUR 3 3
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2015 29 000,00 EUR 1 1
2016 53 842,83 EUR 7 7
2017 21 623,33 EUR 3 3

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Mena
Mesto Žilina 1 1 040,00 EUR
Žilinský samosprávny kraj 1 29 000,00 EUR
Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky 3 3 467,00 EUR
Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 1 4 980,00 EUR
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky 1 7 845,00 EUR
Košický samosprávny kraj 1 31 142,50 EUR
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 1 6 408,33 EUR
LUNA, n.o. 1 8 500,00 EUR
Občianske združenie BRIEŽDENIE 1 12 083,33 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Rekonštrukcia podkrovia Thurzovho paláca na Oravskom hrade v Oravskom Podzámku - vybavenie interiéru. Žilinský samosprávny kraj 28 859,00 EUR 2015 Tovary Áno 1
Nákup kancelárskeho nábytku Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky 3 000,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Výroba kancelárskeho nábytku Národná diaľničná spoločnosť, a.s. 14 975,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Nákup čalúneného nábytku do kancelárskych priestorov Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky 1 000,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Nákup čalúneného nábytku do kancelárskych priestorov. Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky 1 200,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Interiérové vybavenie - vitríny Košický samosprávny kraj 53 520,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Výroba, dodávka a montáž nábytkových atypov Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky 11 757,60 EUR 2016 Tovary Nie 1
Zariaďovanie interiéru nábytkom Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky 8 580,00 EUR 2016 Tovary Nie 1
Dodávka materiálu pre stolárske práce Mesto Žilina 1 700,00 EUR 2017 Tovary Nie 1
Nábytok LUNA, n.o. 16 301,26 EUR 2017 Tovary Áno 1
Interiérové doplnky Občianske združenie BRIEŽDENIE EUR 2017 Tovary Nie 1




+421903166925


vhurtos@gmail.com

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 28 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Viac info na webe Ministerstva spravodlivosti.

Osobné údaje konečných užívateľov výhod sú spracúvane na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Ing. Vladimír Hurtoš
Adresa:
Revolučná 1344/8 Kysucké Nové Mesto 02404
Krajina:
Slovenská republika
Dátum narodenia:
Neuverejnený
Verejná osoba:
Neuvedené
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
24. September 2017

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Oprávnená osoba nenájdená na RPVS

Verifikačné dokumenty

Verifikačný dokument nenájdený na RPVS

Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac dolárov mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.

Prihlás sa cez Patreon

Podporte UVOstat pre dobrý pocit, prémiové funkcie a všetko bez reklám.

Become a patron button@2x
×