Dodávateľ

STAVEKO-SK, a.s.

Žilina
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: STAVEKO-SK, a.s.

IČO: 43900542

Adresa: K cintorínu 561/45 Žilina

Registračné číslo: 2023/8-PO-G3966

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 17. August 2023

Záznam platný do: 17. August 2026


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2015 5 712 277,00 EUR 6 6
2016 1 003 817,00 EUR 1 1
2017 915 185,00 EUR 9 9
2021 1 695 788,00 EUR 1 1
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2015 5 712 277,00 EUR 6 6
2016 1 003 817,00 EUR 1 1
2017 915 185,00 EUR 9 9
2021 1 695 788,00 EUR 1 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Obec Vyšný Kubín 2 298 347,00 298347.00 EUR
Obec Malatiná 1 104 236,00 104236.00 EUR
Obec Vlachy 1 94 329,00 94329.00 EUR
LESOR, s.r.o. 1 1 191 282,00 1191282.00 EUR
Mestský urbársky spolok, pozemkové spoločenstvo Kláštor pod Znievom 1 1 072 856,00 1072856.00 EUR
Mestské lesy, s.r.o. 1 1 157 000,00 1157000.00 EUR
CENTRAL FINANCE spol. s r. o. 2 1 529 139,00 1529139.00 EUR
Obec Hlboké nad Váhom 1 104 385,00 104385.00 EUR
Obec Dlhá nad Kysucou 1 762 000,00 762000.00 EUR
ZNIEV s.r.o. 1 1 003 817,00 1003817.00 EUR
Obec Malatíny 1 51 239,00 51239.00 EUR
Obec Ondrašová 2 165 675,00 165675.00 EUR
Obec Vrícko 1 96 974,00 96974.00 EUR
AQUA - team Slovakia s.r.o. 1 1 695 788,00 1695788.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Protipožiarna lesná cesta Červená hora - rekonštrukcia LESOR, s.r.o. 2 048 394,00 2048394.0 EUR 2015 Práce Áno 1
Protipožiarne cesty Mestský urbársky spolok Kláštor pod Znievom Mestský urbársky spolok, pozemkové spoločenstvo Kláštor pod Znievom 1 242 896,00 1242896.0 EUR 2015 Práce Áno 1
Rekonštrukcia protipožiarnej lesnej cesty CENTRAL FINANCE spol. s r. o. 1 298 641,00 1298641.0 EUR 2015 Práce Áno 1
Odvozná cesta Dráhy Mestské lesy, s.r.o. 1 440 286,00 1440286.0 EUR 2015 Práce Áno 1
Rekonštrukcia komunikácií v obci Dlhá nad Kysucou. Obec Dlhá nad Kysucou 910 297,00 910297.0 EUR 2015 Práce Áno 1
Lesná cesta Kláštor pod Znievom Rudovô CENTRAL FINANCE spol. s r. o. 995 185,00 995185.0 EUR 2015 Práce Áno 1
Zmena účelu využitia nebytovej budovy na ubytovacie zariadenie – “Znievsky Dom“ ZNIEV s.r.o. 1 016 696,00 1016696.0 EUR 2016 Práce Áno 1
Rekonštrukcia miestnych komunikácií obce Hlboké nad Váhom okr. Bytča Obec Hlboké nad Váhom 104 385,00 104385.0 EUR 2017 Práce Áno 1
Vyšný Kubín - Rekonštrukcia miestnych komunikácií Obec Vyšný Kubín 129 342,00 129342.0 EUR 2017 Práce Áno 1
Oprava ciest v obci Malatiná Obec Malatiná 121 453,00 121453.0 EUR 2017 Práce Áno 1
Úprava verejného priestranstva v obci Malatíny Obec Malatíny 51 239,00 51239.0 EUR 2017 Práce Áno 1
Úprava a tvorba verejného priestranstva v obci Ondrašová Obec Ondrašová 40 550,00 40550.0 EUR 2017 Práce Áno 1
Rekonštrukcia kultúrneho domu v obci Vrícko Obec Vrícko 96 974,00 96974.0 EUR 2017 Práce Áno 1
Rekonštrukcia kultúrneho domu Ondrašová Obec Ondrašová 125 125,00 125125.0 EUR 2017 Práce Áno 1
Multifunkčné ihrisko – Vlachy Obec Vlachy 94 329,00 94329.0 EUR 2017 Práce Áno 1
Dom smútku - Vyšný Kubín Obec Vyšný Kubín 197 288,00 197288.0 EUR 2017 Práce Áno 1
Krupina-protipovodňové preventívne opatrenia na potoku Kltipoch AQUA - team Slovakia s.r.o. 1 695 788,00 1695788.0 EUR 2021 Práce Áno 1




+421417233024

+4217233024

+421903502456


stavekosk@staveko.sk
stavekosk@stavekosk.sk

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 25 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Ing. Vladimír Lazar
Adresa:
Antona Petrovského 2434/26 Žilina 01001
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
3. August 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Peter Juhás
Adresa:
B. S. Timravy 950/13 Žilina 01008
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
3. August 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Vladimír Lazar
Adresa:
Antona Petrovského 2434/26 Žilina 01001
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
3. August 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Peter Juhás
Adresa:
B. S. Timravy 950/13 Žilina 01008
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
3. August 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
SOUKENÍK - ŠTRPKA, s. r. o.
Adresa:
Šoltésovej 14 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81108

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 3.08.2017 do:

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.