Dodávateľ

DORA Gastro Slovakia, a. s.

Senica
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: DORA Gastro Slovakia, a. s.

IČO: 43951121

Adresa: Pekárska 0/23 Trnava

Registračné číslo: 2022/11-PO-F1672

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 21. November 2022

Záznam platný do: 21. November 2025


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2014 222 887,00 EUR 2 2
2015 191 360,00 EUR 1 1
2017 203 167,00 EUR 1 1
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2014 222 887,00 EUR 2 2
2015 191 360,00 EUR 1 1
2017 203 167,00 EUR 1 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica 3 508 133,00 508133.00 EUR
Centrum pre liečbu drogových závislostí 1 109 281,00 109281.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Poskytovanie stravovacích služieb - príprava a dovoz Centrum pre liečbu drogových závislostí 128 553,00 128553.0 EUR 2014 Služby Nie 1
Celodenná strava pre pacientov nemocnice a sprevádzajúce osoby vrátane diétneho stravovania a dovozu Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica 113 606,00 113606.0 EUR 2014 Služby Nie 1
Celodenná strava pre pacientov nemocnice a sprevádzajúce osoby vrátane diétneho stravovania a dovozu Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica 191 360,00 191360.0 EUR 2015 Služby Nie 1
Celodenná strava pre pacientov nemocnice a sprevádzajúce osoby vrátane diétneho stravovania a dovozu Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica 203 167,00 203167.0 EUR 2017 Služby Nie 1





Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 1171 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Dr. Karl Heinz Hauptmann
Adresa:
Sudetenstrasse 14 Gelnhausen 63571
Krajina:
Nemecká spolková republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
2. Marec 2023
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Dr. Karl Heinz Hauptmann
Adresa:
Sudetenstrasse 14 Gelnhausen 63571
Krajina:
Nemecká spolková republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
5. Február 2021
Záznam do:
2. Marec 2023
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Dr. Karl Heinz Hauptmann
Adresa:
Sudetenstrasse 14 Gelnhausen 63571
Krajina:
Nemecká spolková republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
10. Júl 2017
Záznam do:
5. Február 2021
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Marek Unčovský
Adresa:
Chrudimská 6 Praha - Vinohrady 13000
Krajina:
Česká republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
10. Júl 2017
Záznam do:
5. Október 2020
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Anton Siekel
Adresa:
Šustekova 21 Bratislava - mestská časť Petržalka 85104
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
27. Jún 2019
Záznam do:
26. Február 2020
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Tomáš Šupa
Adresa:
Jarní 953 Mutěnice 696 11
Krajina:
Česká republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
27. Jún 2019
Záznam do:
26. Február 2020
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Peter Bittó
Adresa:
Karlovotýnská 8 Rudná 25219
Krajina:
Česká republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
10. Júl 2017
Záznam do:
27. Jún 2019
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Marek Unčovský
Adresa:
Chrudimská 1575/6 Praha 13000
Krajina:
Česká republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
10. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ing. Peter Bittó
Adresa:
Karlovotýnská 8 Rudná 25219
Krajina:
Česká republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
10. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Dr. Karl Heinz Hauptmann
Adresa:
Sudetenstrasse 14 Gelnhausen 63571
Krajina:
Nemecká spolková republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
10. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
LAWS, s.r.o.
Adresa:
Rajská 7 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81108
Meno:
LAWS, s. r. o.
Adresa:
Špitálska 10 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81108
Meno:
Lansky, Ganzger & Partner Rechtsanwälte, spol. s r.o.
Adresa:
Dvořákovo nábrežie 8A Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81102

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 2.03.2023 do:

Stiahni



Záznam platný od: 12.07.2022 do: 2.03.2023

Stiahni



Záznam platný od: 5.02.2021 do: 12.07.2022

Stiahni



Záznam platný od: 21.12.2020 do: 5.02.2021

Stiahni



Záznam platný od: 5.10.2020 do: 21.12.2020

Stiahni



Záznam platný od: 26.02.2020 do: 5.10.2020

Stiahni



Záznam platný od: 27.06.2019 do: 26.02.2020

Stiahni



Záznam platný od: 10.07.2017 do: 27.06.2019

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.