Dodávateľ

Ingema s.r.o.

Hlivištia
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti
2.3

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: INGEMA s.r.o.

IČO: 36575411

Adresa: 23 Hlivištia

Registračné číslo: 2023/4-PO-G2211

Stav: zapísaný

Záznam platný od: 11. Apríl 2023

Záznam platný do: 11. Apríl 2026


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 269 254,00 EUR 4 4
2017 199 281,00 EUR 1 2
2020 1 320 517,00 EUR 1 1
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2016 269 254,00 EUR 4 4
2017 199 281,00 EUR 1 2
2020 1 320 517,00 EUR 1 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Obec Michalok 1 58 531,00 58531.00 EUR
Obec Merník 1 53 512,00 53512.00 EUR
Obec Hažín 1 58 320,00 58320.00 EUR
Obec Štós 1 98 891,00 98891.00 EUR
Obec Pusté Čemerné 2 199 281,00 199281.00 EUR
Reedukačné centrum 1 1 320 517,00 1320517.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Rekonštrukcia kultúrneho domu v obci Michalok. Obec Michalok 58 531,00 58531.0 EUR 2016 Práce Áno 1
Výstavba multifunkčného ihriska v obci Merník za účelom zmysluplného trávenia voľného času. Obec Merník 53 512,00 53512.0 EUR 2016 Práce Áno 1
Rekonštrukcia chodníkov v obci Hažín. Obec Hažín 58 320,00 58320.0 EUR 2016 Práce Áno 1
MODERNIZÁCIA 1NP BUDOVY ZA ÚČELOM KOMUNITNÉHO A SPOLOČENSKÉHO VYUŽITIA OBCE ŠTÓS Obec Štós 98 891,00 98891.0 EUR 2016 Práce Áno 1
Rekonštrukcia a úprava verejných priestranstiev v obci Pusté Čemerné Obec Pusté Čemerné 199 282,00 199282.0 EUR 2017 Práce Áno 2
Zníženie energetickej náročnosti budov Reedukačného centra Čerenčany Reedukačné centrum 1 320 517,00 1320517.0 EUR 2020 Práce Áno 1




+421566403617

+421566403617/6403613


ingema@ingema.sk

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 120 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Marek Michajlo
Adresa:
Andreja Kmeťa 2092/27 Michalovce 07101
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
1. August 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ingrid Michajlová
Adresa:
Andreja Kmeťa 2092/27 Michalovce 07101
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
1. August 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Marek Michajlo
Adresa:
Andreja Kmeťa 2092/27 Michalovce 07101
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
1. August 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Ingrid Michajlová
Adresa:
Andreja Kmeťa 2092/27 Michalovce 07101
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
1. August 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
AK - JUDr. Vladimír Šatník s.r.o.
Adresa:
Mierová 64/2 Humenné 06601
Meno:
JUDr. Vladimír Šatník
Adresa:
Mierová 2 Humenné 06601

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 5.02.2024 do:

Stiahni



Záznam platný od: 1.08.2017 do: 5.02.2024

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia
„Rekonštrukcia podchodu Saratov a bezbariérový vstup“ (R) 330 475,00 EUR Práce 3. August 2020 Generálny investor Bratislavy (GIB) BAUMANN Nitra s.r.o.;Ingema s.r.o.;KONTI a. s.;MARTSTAV, s.r.o.;STABIL, a.s.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.