Dodávateľ

Newport Group, a.s.

Bratislava
Podrobné finančné dáta nájdete na FinState
Index úspešnosti

Záznam v registri hospodárskych subjektov


Názov: Newport Group, a.s.

IČO: 46279610

Adresa: Lazaretská 23

Registračné číslo: 2020/12-PO-F5116

Stav: nezapísaný

Záznam platný od: 1. December 2020

Záznam platný do: 1. December 2023


Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2015 37 025,00 EUR 1 1
2018 46 361 566,00 EUR 11 11
2019 6 518 740,00 EUR 2 5
Keďže dátum uverejnenia výsledku obstarávania vo vestníku môže byť veľmi odlišný od dátumu podpísania samotnej zmluvy k obstarávaniu, sumár zobrazuje obe možnosti.

Zúčastnil sa obstarávaní

Rok Suma obstarávaní Mena Počet obstarávaní Počet uzavretých zmlúv
2015 37 025,00 EUR 1 1
2018 29 213 734,00 EUR 2 2
2019 17 490 767,00 EUR 5 8
2020 6 175 385,00 EUR 5 5
2021 420,00 EUR 1 1

Najpoužívanejšie výrazy v obstarávaniach


Slúžia na celkovú vizualizáciu dát z uzavretých zmlúv verejného obstarávania. Je možné filtrovať výsledky kliknutím na položku(rok, deň, typ), alebo si vybrať na časovej osi potiahnutím myši a nazoomovať kolieskom.

Graf zobrazuje len obstarávania v mene EUR. Časová os zobrazuje dátumy podpisov zmlúv, nie dátumy uverejnenia výsledku vo vestníku. Tieto údaje môžu byť odlišné.

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Hodnota uzavretých zmlúv

Hodnota zmlúv podľa rokov

Hodnota zmlúv podľa typu

Hodnota zmlúv podľa dní

Zmluvy verejných obstarávaní

vybraných záznamov z celkovo | Reset filtrov


Počet uzavretých zmlúv

Počet zmlúv podľa rokov

Počet zmlúv podľa typu

Počet zmlúv podľa dní

Dodával pre týchto obstarávateľov

V prípade, že jedna uzavretá zmluva v rámci obstarávania obsahovala viacero dodávateľov, UVO neuvádza akým pomerom bola suma rozdelená, preto v niektorých prípadoch čísla nemusia sedieť na 100%.
Obstarávateľ Počet zmlúv s obstarávateľom Celková suma Celková suma_hidden Mena
Mesto Čadca 1 37 025,00 37025.00 EUR
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 16 52 880 306,00 52880306.00 EUR

Zoznam obstarávaní kde sa dodávateľ zúčastnil

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv uzatvorených v obstarávaní Detaily
Vzdelávacie aktivity pre projekt s názvom Vzdelávanie seniorov v meste Čadca". Mesto Čadca 54 325,00 54325.0 EUR 2015 Služby Áno 1
Odborná príprava pre uchádzačov o zamestnanie Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 27 646 260,00 27646260.0 EUR 2018 Služby Nie 1
Odborná príprava pre uchádzačov o zamestnanie Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 1 567 474,00 1567474.0 EUR 2018 Služby Nie 1
Odborná príprava pre uchádzačov o zamestnanie Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 2 803 970,00 2803970.0 EUR 2018 Služby Nie 1
Odborná príprava pre uchádzačov o zamestnanie Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 2 104 550,00 2104550.0 EUR 2018 Služby Nie 1
Odborná príprava pre uchádzačov o zamestnanie Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 3 087 796,00 3087796.0 EUR 2018 Služby Nie 1
Vzdelávanie a príprava pre trh práce uchádzačov o zamestnanie Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 9 746 000,00 9746000.0 EUR 2019 Služby Áno 4
Odborná príprava pre uchádzačov o zamestnanie Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 2 985 451,00 2985451.0 EUR 2018 Služby Nie 1
Odborná príprava pre uchádzačov o zamestnanie Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 3 150 857,00 3150857.0 EUR 2018 Služby Nie 1
Odborná príprava pre uchádzačov o zamestnanie Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 2 129 108,00 2129108.0 EUR 2018 Služby Nie 1
Vzdelávanie a príprava pre trh práce uchádzačov o zamestnanie Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 27 826,00 27826.0 EUR 2019 Služby Áno 1
Odborná príprava pre uchádzačov o zamestnanie Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 771 482,00 771482.0 EUR 2018 Služby Nie 1
Odborná príprava pre uchádzačov o zamestnanie Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 114 198,00 114198.0 EUR 2018 Služby Nie 1
Odborná príprava pre uchádzačov o zamestnanie Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 420,00 420.0 EUR 2018 Služby Nie 1





dedik@newportgroup.sk
danisovic@newportgroup.sk

Zoznam všetkých zmlúv dodávateľa podľa centrálneho registra zmlúv (CRZ)

Pozor! Zoznam obsahuje aj zmluvy, ktoré nesúvisia s verejnými obstarávaniami. Zmluvy z CRZ sú párované podľa IČO, alebo mena dodávateľa. Keďže dáta na CRZ nie sú vždy vyplnené na 100% správne, nie je možné zaručiť vyhľadanie všetkých zmlúv, resp. môžu sa v tabuľke objaviť zmluvy iných/podobných dodávateľov. Ak zmluvu nie je možné nájsť v tejto tabuľke, je nutné vyhľadávať vo všetkých zmluvách z CRZ.

Zoznam obsahuje 143 zmlúv.

Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Dodávateľ Objednávateľ Vec zmluvy Číslo zmluvy Stav Suma Dátum podpísania Dátum účinnosti Detaily
Sledovať profil v RPVS

Dáta z registra partnerov verejného sektora

Podľa novely zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní bol zavedený inštitút s pomenovaním „konečný užívateľ výhod“ s cieľom identifikovať vlastnícku štruktúru subjektov vo verejnom obstarávaní až po úroveň fyzických osôb. Všetky údaje o konečných užívateľoch výhod pochádzajú z Registra partnerov verejného sektora, prevádzkovaným Ministerstvom spravodlivosti, ktoré ich poskytuje na základe iniciatívy OpenData na ďalšie spracovanie. Osobné údaje sú spracúvané na základe oprávneného záujmu v rámci GDPR. Ak potrebujete niektoré informácie upraviť, kontaktujte správcu registra, ktorým je Ministerstvo spravodlivosti.

Koneční užívatelia výhod (KUV)

Kto je KUV?

Meno:
Andrej Hutta MBA
Adresa:
Turnianska 5 Bratislava - mestská časť Petržalka 85107
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
6. Júl 2020
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Juraj Lelák
Adresa:
Švabinského 10 Bratislava - mestská časť Petržalka 85101
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
27. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Andrej Hutta MBA
Adresa:
Turnianska 5 Bratislava - mestská časť Petržalka 85107
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
2. Jún 2020
Záznam do:
6. Júl 2020
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Andrej Hutta MBA
Adresa:
Turnianska 5 Bratislava - mestská časť Petržalka 85107
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
27. Júl 2017
Záznam do:
2. Jún 2020
Viac údajov:
RPVS

Meno:
Andrej Hutta
Adresa:
Turnianska 5 Bratislava 85101
Krajina:
Slovenská republika
Verejná osoba:
Nie
Záznam od:
31. Január 2017
Záznam do:
27. Júl 2017
Viac údajov:
RPVS

Oprávnené osoby

Kto je oprávnená osoba?

Meno:
Mgr. Marek Hanic
Adresa:
Majoránová 71 Bratislava - mestská časť Vrakuňa 82107

Verifikačné dokumenty


Záznam platný od: 6.07.2020 do:

Stiahni



Záznam platný od: 2.06.2020 do: 6.07.2020

Stiahni



Záznam platný od: 27.07.2017 do: 2.06.2020

Stiahni


Dáta z registra právnických osôb

Prístupné vďaka slovensko.digital

Porovnanie tržieb a ziskov so sumami verejných obstarávaní

Graf bolo možné vytvoriť vďaka dátam od Finstat.sk

Graf zobrazuje porovnanie súm verejných obstarávaní a tržieb, či ziskov v priebehu rokov (ak ku danému roku nie je údaj o tržbách, či ziskoch, tak sa tento údaj nenachádza na portáli Finstat). V prípade, že suma obstarávaní za rok je vyššia než tržby, pravdepodobne bola v danom roku uzavretá rámcová dohoda na viac rokov alebo sumy vo vestníku nie sú uvedené správne. Porovnanie má len informatívny charakter.

Priame rokovacie konania

Názov rokovacieho konania Suma Mena Typ Predpokladaný dátum uzatvorenia Obstarávateľ Oslovení dodávatelia

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch obstarávaní, ktorých sa zúčastnil dodávateľ. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.