Predmetom zákazky je návrh, dodanie, montáž a uvedenie do prevádzky 5 detských ihrísk na trávnatých plochách na území mesta Nitry, vrátane dopadových plôch a dodávky mobiliáru.
Umiestnenie detských ihrísk s rozpisom prvkov:
1. TOPOĽOVÁ ULICA
1.1 Multifunkčná zostava s tromi vežičkami a /dopadová zóna do existujúceho pieskoviska /- 1ks
1.2 Závesná dvojhojdačka /s dopadovou zónou/- 1ks
1.3 Vahadlová hojdačka /bez dopadovej zóny/- 2ks
1.4 Lezecká zostava so sieťami a tyčou na šplhanie /s dopadovou zónou/- 1ks
1.5 Smetný kôš - 2ks
1.6 Informačná tabuľa na prevádzkový poriadok DI - 1ks
2. DVORČANSKÁ ULICA
2.1 Malá multifunkčná zostava s vežičkou a šmykľavkou /s dopadovou zónou/ - 1ks
2.2 Preliezačka s tromi stojkami a 2 madlami /bez dopadovej zóny/ - 1ks
2.3 Vahadlová hojdačka /bez dopadovej zóny/ - 2ks
2.4 Smetný kôš - 1ks
2.5 Drevená lavička - 2ks
2.6 Informačná tabuľa na prevádzkový poriadok DI - 1ks
3. MOSTNÁ ULICA
3.1 Multifunkčná zostava s tromi vežičkami a šmykľavkou /bez dopadovej zóny/ - 1ks
3.2 Závesná dvojhojdačka /s dopadovou zónou/ - 1ks
3.3 Vahadlová hojdačka /bez dopadovej zóny/ - 2ks
3.4 Strunová hojdačka 2ks /bez dopadovej zóny/ - 1ks
3.5 Detské bradlá /bez dopadovej zóny/ - 1ks
3.6 Smetný kôš - 2ks
3.7 Drevená lavička - 2ks
3.8 Informačná tabuľa na prevádzkový poriadok DI - 1ks
4. JUŽNÁ ULICA
4.1 Multifunkčná zostava s tromi vežičkami a šmykľavkou /bez dopadovej zóny/ - 1ks
4.2 Preliezačka s vodorovnou sieťou /bez dopadovej zóny/ - 1ks
4.3 Vahadlová hojdačka /bez dopadovej zóny/ - 2ks
4.4 Strunová hojdačka /bez dopadovej zóny/ - 2ks
4.5 Detské bradlá /bez dopadovej zóny/ - 1ks
4.6 Smetný kôš - 1ks
4.7 Drevená lavička - 2ks
4.8 Informačná tabuľa na prevádzkový poriadok DI - 1ks
5. ČAJKOVSKÉHO ULICA
5.1 Multifunkčná zostava s tromi vežičkami a šmykľavkou /s dopadovou zónou/ - 1ks
5.2 Vahadlová hojdačka /bez dopadovej zóny/ - 2ks
5.3 Lezecká sieťová zostava d=2,2m /s dopadovou zónou/ - 1ks
5.4 Strunová kladina /bez dopadovej zóny/ - 1ks
5.5 Smetný kôš - 2ks
5.6 Drevená lavička - 2ks
5.7 Informačná tabuľa na prevádzkový poriadok DI - 1ks
Súčasťou spracovania cenovej ponuky (samostatne pre každé detské ihrisko) bude vypracovanie pôdorysov návrhov rozmiestnenia jednotlivých prvkov s vizualizáciami - obrázkami resp. nákresmi navrhnutých hracích prvkov a mobiliáru v zmysle vyššie uvedeného zoznamu.
Pri umiestňovaní hracích prvkov vo všetkých lokalitách je potrebné zohľadniť a rešpektovať vedenie existujúcich
inžinierskych sietí.
Na uvedenie detského ihriska do prevádzky pri preberaní diela bude odovzdaný prevádzkový poriadok návod na kontrolu a údržbu detského ihriska a všetky potrebné protokoly a doklady, vykonanie zaškolenia obsluhy a poskytnutie kontaktných údajov ohľadne servisu a odstraňovania reklamovaných závad.
1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku.
2./ Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady iba tým záujemcom, ktorí predložia písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov doručenú emailom na adresu: ondrejicka@msunitra.sk resp. poštou na adresu verejného obstarávateľa uvedenú v bode I.1) alebo osobne do podateľne Mestského úradu v Nitre, Štefánikova trieda 60, 950 06 Nitra v nasledovných dňoch: v pondelok, v utorok a vo štvrtok v čase: od 8:00 hod. do 15:00 hod., v stredu v čase: od 8:00 hod. do 16:45. hod., v piatok v čase: od 8:00 hod. do 13.45 hod a v sobotu v čase od 8:00 do 12:00 hod.
Žiadosť musí obsahovať kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane poštovej doručovacej adresy, e-mailovej
adresy, názvu predmetu zákazky, na ktorú sa požaduje poskytnutie súťažných podkladov, meno pracovníka
zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla a spôsobu prevzatia súťažných podkladov (zaslanie emailom, poštou alebo osobné prevzatie ).
3./ Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si súťažné podklady vyžiadali v dostatočnom časovom predstihu, aby si v prípade potreby využitia inštitútu vysvetľovania, vytvorili dostatočný časový priestor na jeho použitie. V zmysle § 100 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, môže záujemca požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
4./ Obhliadka miesta poskytnutia služby vzhľadom na predmet zákazky sa môže uskutočniť na základe žiadosti uchádzača zaslanej elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby sabo@msunitra.sk najneskôr do 20.08.2014 do 12:00 hod.
5./ V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným
vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že spĺňa všetky
podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom v tejto časti súťažných podkladov (rozsahom, obsahom aj
spôsobom) ku dňu predkladania ponúk, t.j. ku dňu 20.08.2014.
6./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených súťažných ponúk, ak budú neregulárne alebo inak neprijateľné, alebo prekročia finančné možnosti verejného obstarávateľa alebo nebude vyhovovať požiadavkám určeným obstarávateľom na predmet zákazky.