Vyhlásené obstarávanie

Elektronické podpisovanie dokumentov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
511 289,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72250000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
15. Marec 2024
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Apríl 2024
Dátum otvárania ponúk:
16. Apríl 2024
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Všeobecná zdravotná poisťovňa a.s., Panónska cesta 2, Bratislava. Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
Rozdelenie na časti:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Súťažné podmienky

Typ podmienky účasti:

Ekonomické a finančné postavenie

Názov podmienky účasti:

- podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO

Popis podmienky účasti:

Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ZVO, ktoré preukazuje: - podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka)/bánk, v ktorej/rých má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré/ý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár, a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie, a ktoré/ý nesmie byť staršie/ý ako tri mesiace ku dňu predkladania ponuky. Vyjadrenie uchádzač doloží originálnym dokladom, alebo jeho úradne osvedčenou kópiou. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ým dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a, resp. ekvivalentný/é doklad/y.

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO

Popis podmienky účasti:

Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ZVO, ktoré preukazuje: - podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb (uvedené v technických špecifikáciách) za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb, ktorých finančný objem bol spolu za predchádzajúce 3 roky v minimálnej výške 500 000,00 eur bez DPH, ktorých predmetom plnenia bola realizácia projektu, zahŕňajúci nasadenie produktu obdobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorý zabezpečoval aj integráciu na externé systémy. Teda požadujeme referenciu na už nasadené riešenie v organizácii: • kde sa ročne podpíše najmenej 300000 dokumentov • nie všetky dokumenty sú rovnakého typu a preto existuje viacero typov workflow Riešenie je integrované s ostatnými systémami (agendový systém, elektronický archív a pod.)

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Typ podmienky účasti:

Technická a odborná spôsobilosť

Názov podmienky účasti:

- podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO

Popis podmienky účasti:

- podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam expertov, ktorým preukáže, že má k dispozícii expertov s uvedenými skúsenosťami (definované v technických špecifikáciách), pričom platí, že preukázanie pozícií viacerých expertov môže preukázať aj jednou a tou istou osobou. Kľúčový expert č. 1 IT analytik - osoba zodpovedná za analytické práce a návrhy riešenia pre jednotlivé plnenia. 1. minimálne päť rokov odbornej praxe zameranej na analýzu, návrh a implementáciu informačných systémov; kľúčový expert preukáže v štruktúrovanom profesijnom životopise; 2. minimálne tri praktické skúsenosti zamerané na analýzu, návrh a implementáciu informačných systémov z oblasti elektronického podpisovania dokumentov v zmysle nariadenia eIDAS; kľúčový expert preukáže v zozname minimálnych praktických skúseností; 3. platný certifikát Certified UML Professional Fundamental (OMG), alebo platný certifikát Archimate Practitioner vydaný Open Group, alebo obdobný certifikát vydaný medzinárodne uznávanou akreditovanou (certifikovanou) autoritou. Túto podmienku účasti kľúčový expert preukáže prostredníctvom kópie certifikátu; Kľúčový expert č. 2 IT programátor/ vývojár – integrácia s inými systémami - osoba zodpovedná za implementáciu riešenia pre oblasť integrácie. 1. minimálne tri roky odbornej praxe v oblasti programovania informačných systémov; kľúčový expert preukáže v štruktúrovanom profesijnom životopise; 2. minimálne dve praktické skúsenosti v oblasti programovania DMS informačných systémov, v rámci ktorých boli využité technológie: Java, alebo .NET, relačné databázy; kľúčový expert programátor/ vývojár preukáže v zozname minimálnych praktických skúseností; Kľúčový expert č. 3 IT architekt - osoba zodpovedná za návrh architektúry riešenia informačných technológií a oblasť integrácie. 1. minimálne päť rokov odbornej praxe v oblasti návrhu architektúry riešenia informačných technológií; kľúčový expert preukáže v štruktúrovanom profesijnom životopise; 2. minimálne tri praktické skúsenosti v oblasti dizajnu informačných systémov a návrhu architektúry riešenia informačných systémov; kľúčový expert preukáže v zozname minimálnych praktických skúseností; 3. minimálne tri roky odbornej praxe v uvedenej pozícii na projekte/projektoch v rámci projektov implementácie IS VS; kľúčový expert preukáže v zozname minimálnych praktických skúseností; 4. platný certifikát TOGAF Foundation vydaný Open Group alebo obdobný certifikát vydaný medzinárodne uznávanou akreditovanou (certifikovanou) autoritou. Túto podmienku účasti kľúčový expert preukáže prostredníctvom kópie certifikátu;

Použitie podmienky účasti:

Uplatňuje sa


Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena
  • Najnižšia cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je produkt, alebo skupina produktov, umožňujúci zamestnancom a klientom VšZP podpisovať PDF dokumenty pochádzajúce z rôznych zdrojov elektronickým podpisom rôznej úrovne podľa závažnosti dokumentu. Súčasťou dodaného riešenia má byť: - Vloženie faksimile podpisu do dokumentu - Podpis ťahom prsta na mobilnom zariadení so zaznamenaním charakteristík priebehu podpisu - Elektronický vlastnoručný podpis s použitím stylusu na tabletoch so zaznamenaním charakteristík priebehu podpisu - Vkladanie el. pečate prípadne kvalifikovanej el. pečate a časovej pečiatky prípadne kvalifikovanej časovej pečiatky do dokumentu podľa typu podpisu Súčasťou zákazky sú služby na vyžiadanie – úprava a prispôsobenie softvéru v prípade potreby a poradenstvo pri používaní poskytnutého softvéru.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov, k dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Zároveň verejný obstarávateľ v Profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie https://josephine.proebiz.com/sk/tender/53453/summary uverejňuje priamy odkaz na informácie a dokumenty. 2. Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 3. Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 66 ods. 7 písm. b) a § 49 ods. 1, písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a ponuky sa budú predkladať podľa § 49 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. 4. Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky postupuje podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní. 5. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, odkedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ . Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi:- v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID) v systéme JOSEPHINE. V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. alebo - prostredníctvom autorizačného kódu, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty v prípade, kedy spoločnosť pomocou eID registruje osoba, ktorá nie je štatutárom tejto spoločnosti alebo je registrácia do systému realizovaná pomocou hesla. 6. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. 7. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie/poskytnutie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 8. Podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom doklad, resp. doklady nahradené jednotným európskym dokumentom predloží uchádzač verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu. 9. Zábezpeka sa vyžaduje.