Vyhlásené obstarávanie

Maľovanie interiéru pobočky Košice


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
41 701,22
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45442100-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
11. Máj 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Máj 2023
Dátum otvárania ponúk:
22. Máj 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia vnútorných malieb a lokálnych vysprávok stien, vrátane dodávky materiálu vo vybraných priestoroch hlavnej budovy pobočky Košice, Senný trh 1. Súčasťou zákazky je aj zakrývanie a premiestňovanie nábytku, likvidácia vzniknutého odpadu, denné a záverečné upratanie. Predmet zákazky bude realizovaný postupne v etapách, po nadzemných podlažiach v priebehu roka 2023. každá etapa predstavuje kompletnú realizáciu jedného podlažia. Celková plošná výmera určená k maľovaniu je 8.111 m2. V prípade, ak sa v dokumentácii obstarávania/ vo Výkaz výmer vyskytuje/naznačuje konkrétny názov výrobku, verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi ponúknuť ekvivalentný výrobok. Ekvivalent znamená výrobok zhodných alebo lepších parametrov, s určením a použitím zhodným s uvedeným výrobkom. Podrobný rozsah a bližšia špecifikácia predmetu zákazky sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk podklady a v Zmluve o dielo.. Predmetom zákazky je realizácia vnútorných malieb a lokálnych vysprávok stien, vrátane dodávky materiálu vo vybraných priestoroch hlavnej budovy pobočky Košice, Senný trh 1. Súčasťou zákazky je aj zakrývanie a premiestňovanie nábytku, likvidácia vzniknutého odpadu, denné a záverečné upratanie. Predmet zákazky bude realizovaný postupne v etapách, po nadzemných podlažiach v priebehu roka 2023. každá etapa predstavuje kompletnú realizáciu jedného podlažia. Celková plošná výmera určená k maľovaniu je 8.111 m2. V prípade, ak sa v dokumentácii obstarávania/ vo Výkaz výmer vyskytuje/naznačuje konkrétny názov výrobku, verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi ponúknuť ekvivalentný výrobok. Ekvivalent znamená výrobok zhodných alebo lepších parametrov, s určením a použitím zhodným s uvedeným výrobkom. Podrobný rozsah a bližšia špecifikácia predmetu zákazky sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk podklady a v Zmluve o dielo.

Doplňujúce informácie

1. VO umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. Ponuky sa budú predkladať elektronicky podľa § 49 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania elektronickej platformy IS EVO Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje zadoručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, odkedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 2. Zábezpeka ponuky sa nepožaduje. 3. Verejný obstarávateľ pre vyhodnotenie ponúk použije tzv. superreverzný postup. 4. Dotknuté verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inováciíí, ani nie je zamerané na sociálny aspekt. Ďalšie podmienky vykonania zákazky: 2. Úspešný uchádzač je povinný najneskôr ku dňu podpisu zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi poistnú zmluvu alebo ekvivalent (fotokópiu - sken) na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činností predmetu zákazky (napr. poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa) uzatvorenej na poistnú sumu vo výške minimálne 50.000,- EUR. Úspešný uchádzač musí mať platnú poistnú zmluvu počas trvania zmluvného vzťahu. 3. Uchádzač je oprávnený uskutočňovať maliarske/natieračské práce, ktoré sú predmetom zákazky len počas pracovných dní a počas pracovnej doby verejného obstarávateľa. Mimo pracovných dní a pracovnej doby je zhotoviteľ oprávnený vykonávať práce len s písomným súhlasom verejného obstarávateľa, resp. ním poverenej osoby. Uchádzač sa zaväzuje, že obmedzenie podľa predchádzajúcej vety zobral pri predložení ponuky na vedomie, zohľadnil túto skutočnosť pri predkladaní ponuky a že uvedená skutočnosť neovplyvní dokončenie diela.