Predmetom zákazky je obstarávanie Chleba, pekárskych tovarov, čerstvého pečiva a cukrárskych výrobkov.. -tovar , ktorý je predmetom predaja a kúpy je chlieb, pekársky tovar , čerstvé pečivo a cukrárske výrobky, nie do pekane a nie z mrazených polotovarov, v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky a položkovitého rozpočtu tovarov
-požadujeme, čerstvý kvalitný krájaný chlieb, čerstvé kvalitné pečivo, pekárske a cukrárske výrobky
-dodanie tovaru musí byť denne vždy ráno do 6 hodiny
-dodávať tovar do určeného miesta plnenia ( CSS- Bánovce nad Bebravou, Textilná 900, 957 01 Bánovce nad Bebravou)
-dovoz tovaru musí byť zabezpečený v dopravnom prostriedku dodávateľa spĺňajúcom hygienické predpisy
-doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky prekročiť prvú polovicu doby spotreby trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste alebo tovare, odo dňa výroby/plnenia alebo balenia tovaru
-v prípade , že dodané položky budú balené v obale, musia byť označené v štátnom jazyku
-verejný obstarávateľ požaduje dodávať presné množstvo tovaru podľa objednávky
-objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit
-realizácia objednávok bude telefonickou, písomnou alebo elektronickou objednávkou najmenej 1 deň pred dodaním tovaru
-vyhradzujeme si právo odmietnuť dodávku tovaru, ktorý bude nekvalitný a neúplný. Musí byť operatívne nahradený novým tovarom na náklady predávajúceho a to ihneť
-predpokladané množstvo je orientačné a v priebehu platnej zmluvy sa môže meniť
-konečná cena musí byť stanovená v rátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky
-prílohou je položkový rozpočet, ktorý treba naceniť (s DPH, bez DPH)
-pri prihlásení a zadaní cenovej ponuky vložiť ako prílohu doklad o oprávnení podnikať v predmete obstarávania (výpis z obchodného registra, resp. Živnostenský list)
-vyhlasovateľ si z dôvodu opakujúcich reklamácií vyhradzuje nárok na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu škody
-tovar sa bude považovať za dodaný potvrdeným dodacím listom oprávneným zástupcom kupujúceho
-v prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť
-Splatnosť faktúry má byť minimálne 21 dní odo dňa dodania tovaru
-zmluva bude uzatvorená na jeden rok od účinnosti zmluvy
Podmienky účasti : platné oprávnenie podnikať v predmete obstarávania (výpis z Obchodného registra, resp. Živnostenský list)
Obsah ponuky : rozpočet - cena ( vyplnená tabuľka s DPH, bez DPH)
Lehota doručenia ponúk : 6.3.2023
Spôsob predkladania ponúk : elektronická platforma
Príloha výzvy : tabuľka požadovaného tovaru
Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.