Vyhlásené obstarávanie

Čerstvé mlieko,mliečne výrobky


Detaily obstarávania

Zdroj:
UVO Vestník
Obstarávateľ:
Centrum sociálnych služieb - Bánovce nad Bebravou
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
5 792,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15511000-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. Február 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
2. Marec 2023
Dátum otvárania ponúk:
2. Marec 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je obstarávanie čerstvého mlieka, mliečnych výrobkov.. -mlieko, mliečne výrobky požadujeme vždy čerstvé a kvalitné



-dodanie tovaru požadujeme každý pracovný deň do 7:00 hod.



-dodávať tovar do určeného miesta plnenia ( CSS Bánovce nad Bebravou, Textilná 900, Bánovce nad Bebravou)



-dovoz tovaru musí byť zabezpečený v chladiacom dopravnom prostriedku dodávateľa spĺňajúcom hygienické predpisy



-doba spotreby nesmie v čase dodávky prekročiť prvú polovicu doby spotreby trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste alebo tovare, odo dňa výroby/plnenia alebo balenia tovaru



-v prípade, že dodávané položky budú balené v obale, musia byť označené v štátnom jazyku



-dodržiavanie presné množstvo tovaru podľa objednávky



-objednávky budú bez finančného limitu



-realizácie objednávok bude telefonickou, písomnou alebo elektronickou objednávkou

-najmenej 1 deň pred dodaním tovaru



-vyhradzujeme si právo odmietnuť dodávku tovaru, pri zistení vizuálnych závad tovaru, alebo ktorý bude nekvalitný a neúplný. Musí byť operatívne nahradený novým tovarom na náklady predávajúceho a to ihneď.



-predpokladané množstvo je orientačné a v priebehu platnosti zmluvy sa môže meniť



-tovar musí spĺňať všetky požiadavky potravinovému kódexu SR



-konečná cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky



-kupujúci si z dôvodu opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje nárok na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu škody



-tovar sa bude považovať za dodaný potvrdeným dodacím listom oprávneným zástupcom kupujúceho



-objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit



-v prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť



-splatnosť faktúry má byť minimálne 21 dní odo dňa dodania tovaru



Podmienky účasti : platné oprávnenie podnikať v danej oblasti (výpis z Obchodného registra, resp. Živnostenský list), doklad regionálnej veterinárskej správy



Obsah ponuky : rozpočet - cena ( vyplnené tabuľky )



Lehota doručenia ponúk : 2.3.2023



Spôsob predkladania ponúk: elektronická platforma



Príloha výzvy : tabuľka požadovaného tovaru

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.