Vyhlásené obstarávanie

PR služby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
47 120,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79416000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
31. Január 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Február 2023
Dátum otvárania ponúk:
9. Február 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Zabezpečenie strategického public relations, corporate responsibility a internej komunikácie, strategickej podpory imidžu VšZP prostredníctvom soc. siete Linkedin a budovanie employer brandingu počas obdobia 24 mesiacov. Primárnym cieľom je podporovať pozitívny image VšZP, zastaviť odliv poistencov (retencia) a dosiahnuť priaznivý výsledný stav, bez úbytku poistencov/ideálne prírastok v poistnom kmeni. Cieľom je komunikačná podpora aktivít, budovanie imidžu a dobrého obchodného mena VšZP, kontinuálne budovanie pozitívnych vzťahov so zástupcami médií a ďalších cieľových skupín, eliminácia dopadov negatívnych aspektov na VšZP prostredníctvom efektívnej krízovej komunikácie a posilnenie strategickej komunikácie VšZP. Zabezpečenie strategického public relations, corporate responsibility a internej komunikácie, strategickej podpory imidžu VšZP prostredníctvom soc. siete Linkedin a budovanie employer brandingu počas obdobia 24 mesiacov. Primárnym cieľom je podporovať pozitívny image VšZP, zastaviť odliv poistencov (retencia) a dosiahnuť priaznivý výsledný stav, bez úbytku poistencov/ideálne prírastok v poistnom kmeni. Cieľom je komunikačná podpora aktivít, budovanie imidžu a dobrého obchodného mena VšZP, kontinuálne budovanie pozitívnych vzťahov so zástupcami médií a ďalších cieľových skupín, eliminácia dopadov negatívnych aspektov na VšZP prostredníctvom efektívnej krízovej komunikácie a posilnenie strategickej komunikácie VšZP

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.